meditatielessen

Open meditatielessen
Ben je ook benieuwd wat mediteren voor jou kan betekenen?
Of ben je al bekend met mindfulness en wil je verder blijven oefenen en jouw beoefening verdiepen?
Wil je leren jouw aandacht meer in het hier en nu te brengen? Zodat je onder andere: meer rust, focus, energie, plezier en bovenal meer inzicht in je-zelf mag ervaren.

De Kunst van ZIJN
Mediteren is de kunst van niets-doen, volledig aanwezig zijn ofwel gewaar-zijn van het huidige moment. Je oefent concreet in wakker zijn, dus juist niet door weg te zweven in je hoofd van hot naar her, maar met je aandacht in het Nu te verblijven. Een wakkere en heldere geest heeft een gunstig effect op het functioneren van mens-zijn: fysiek, emotioneel, mentaal en energetisch.

Mediteren voor iedereen
Deze meditatielessen zijn open en voor iedereen toegankelijk. Voor zowel beginners als ieder die bijvoorbeeld al meer bekend is met meditatie, mindfulness of bijvoorbeeld yoga. Je kunt mediteren op een kussen (klassieke meditatiehouding op een kussen op de grond), maar je kunt ook meedoen op een stoel.

De docenten
De meditatielessen in deze periode worden gegeven door Frank Schutt en Marjolein Seegers.
Hier kun je meer over ons lezen: https://yoga-life.nl/docenten-yoga-life-2

Nieuwsgierig? Geef je nu op voor een proefles (10-,). 

Verschil tussen meditatielessen en mindfulness training?
Deze meditatielessen staan op zichzelf, dat wil zeggen dat er niet zoals in een cursus of een training een speciale opbouw of volgorde in de lessen zit. Elke les kan afzonderlijk worden gevolgd. Je kunt dus ook op elk moment in-of uitstromen.
Ook de duur, de stof, de intensiteit (qua individueel proces en groepsproces, inquiry) zijn in een training anders. Hier kun je meer lezen over onze trainingen.

Locatie: Jan Muschlaan 24, Rijnsweerd (Utrecht-Oost)
Tijd: 20.30-21.30
Donderdagavonden 6, 13 dec 2018 , 10, 17, 24, 31 jan, 7, 14, 21 feb, 7, 14 & 21 maart 2019
Tarief: proefles 10-,  10-rittenkaart (12 weken geldig) 105-,
12 lessen in reeks 110-, losse lessen: 16-,